There was an error in this gadget

Monday, September 27, 2010

- aku ni baik atau ape?? -

"awk...sy nk mintak tlg ckit leh" katanya pd ak..
"tolong pe? leh je kot" aku membalas dgn sedikit senyuman..
"ermm..hjg mggu ni ex sy mintak nk spend time dgn sy...leh x..?"
"sy tau awk mesti xbg kn..sy fhm tp sy terpaksa. sy takot dia akan ape2 kn sy"
"sy pn xnk wat awk mcm ni.."rayunya lembut.
mataku hampir tekeluar menahan perasaan. jantung ku usah ditanya..degupnya pn leh ,merosakkn mesin ECG tu.
"haaaiiihhh"helaku perlahan. nafasku ku sengaja perlahan kn menahan kesabaran di hati. "ye boleh lah"..ucapku perlahan dan penuh kepayahan.
"jaga diri elok2 dan jgn wat bukan2.bole?" pesanku padanya. jauh aku merenung ke dalam matanya untuk mendpatkn kepastian dan keyakinan drnya.
"ye baik syg"ujarnya.
"if anything,just call me k. i'm always here for u k"tambahku.
"thanx syg..kamu sgt baik. syg kamu" ucapnya manja.

"aku ni memahami atau aku terpaksa? adakah aku seorang yg lemah,rasa mcm ak mudah diolah.."bisikku di dalam hati.
"takperlah..kau buat baik skrg,blasannya akan dpt kt kau juga. sabar lah" fikirku sblm memulakan langkah untuk mencari makanan bagi mengisi kekosongan perot ku..

2 comments:

budoxesquire said...

bgs2 ko jd penulis aku jadi pelukis.. nnti ko tulis skrip aku buak komik hehe

Muhammad Firdaus Hamsani said...

bereh li.. haha