Tuesday, June 21, 2011

- here i come -

tanggal tarikh ni.
tibe2 gua rasa nk menaip lak.. gua rasa janggal la jugak kan lama xmenaip laju2 kt keyboar jadah ni.
bahasa makin terok? makin byk typo. tu untuk lu org berpikir. gua? gua nk pikir ape gua yg reka crite ni. samdol!!!

gua xleh blah dgn statement

" lu ade awek lu g la dgn awek lu..apehal lu nk ajak gua kuar???"

aishh...nk terkuar ayat maki aku.

weyh.....bapak gua yg dah anak 5 pon leh kaur dgn membe2 dia lg apehal lak lu nk stop stop gua kuar dgn membe gua.????

ni yg gua nk betikam lidah bertikan keris ni dgn lu org.
ape pemikiran sempit sgt. cukop2 la dgn baju yg sempit2 tu..
ckp lu pemikiran sempit, lu xnk ngaku.kata dok KL ape barang pemikiran sempit. tp terbukti lu org pemikiran masih sempit lagi. biasa la manusia xnk ngaku keburukan diri sndri. gua paham kdg2 gua pn mcm tu jugak.

makin bayk typo dan ayat kotor? pedulik ape aku...

mmg saje ak tarok lh....pikir la sndri....

gua malas nk amik port sgt dgn org2 yg pemikiran sempit ni..

cekgu gua pnh ckp

"pemikiran smpit ni adalah pemikiran org kelas ketiga"

ketiga weh... kalau bukan no satu, tu loser weh... xkira la lu no dua ke tiga ke.... jnji loser...

smpi bila weh nk mcm tu?

smpi kapan????

dah la....gua malas nk sentap2 dgn lu org....

lu org ckp pandai buat xbrani....

ckp org reti, sndri buat xjadi.....

mcm tu la lu org...

lu tgok cermin sapu tahi kt muka sndri okeh......

lu sndri rasa,lu sndri bau, baru lu leh citer okeh....

gua mmg on da way into a relationship...

dah ada seru... gua on je la...

gau xnk kecoh2....

ni x...baru kapel dah kepoh satu kampong..siap buat tatoo nama awek kt tgn pastu post kt fesbuk....bodoh piang ape tu weh..... kamon la....

ni zaman da maju..tp adat kita masih ada......

gua paham....

Melayu mudah lupa..... bak kata Jep Sepah....

ak mmg xnk kecoh2...xda nk haru2.....

xda nk buat iklan satu page kt surat khabar bgtau gua ada awek ke gua dah kawin ke ada anak ke....

mana patot je gua bgtau.....

sbb ada org2 mcm lu org ni la....

kata membe/kwn/teman......

time bila??

time ak single? time ak sng je....

blah la lu...

lu bkn kwn yg baik pon klu mcm tu......

tu setan namanya.....

gua dah jmpa byk dah.....

time sng nk ada je,siap merajok klu xajak g hepi2 enjoy2....

time susah.....babi hilang ke mana ntah sial...ak pon xtau....

haa...toksah la mcm tu... dah la muka burok prangai pon burok.....



so end of story......lu nk sentap...lantak lu..... gua mmg byk typo dlm ni....lu pikir sndri...babai

1 comment:

budoxe said...

memang x ley blah org cmtuh~
nk kna ombak dgn aku nih.. haha~