Friday, September 9, 2011

- xkenal maka xcinta,dah kenal mcm .....? -

aku xley blah tol ada sorg "kwn" ni.
beria weh dok msj bagai sbelum nih.. itu la ini la. lepak la.
kawe xdop hal *slang kelate metar.
tp tup tap lelama...sonyap pulak dah.
gua xley blah bg alasan bagai kan bila aku tnya.
so aku ni pn jenis skali je tnya,skali je try call,skali je msj. kalau ko agak henpon mahal kau tu mmg berguna,msj la semula atau "reply".
tp naharom,,,xde jugak.
so , aku amik keputusan aku nk senyap2 jugak smpai dia cari. time dia cari lak aku wa donno je la. heh..hidup aku bkn nk layan dia sorg la. g men game kt arked lagi bagus la.. ape celopp!!!
ni pesen manusia nk kena azan kt telinga lu tau x. hangin la..
alasan henpon kena barred ( bie ) mmg xleh diterima pkai la kan..

ape celopp!! henset mahal xda kredit. wat isi air bg adik bwk g skola la derr....

okbai,ggmu.

No comments: