Monday, December 12, 2011

- cerita jalan2 -

plan nk blik kg tak menjadi..

ok makin rindu kt adik2...

pfftttt~~

maklong se-family trun dr flight from Sarawak mntk tlg amik..

ok yeay jalan2 kt KLIA.... ( xpernah g siang so xtau ape ada )

tunggu xlama,tp masa time aku parking tu la akuc arik sorg pn polis trafik xde!!!

aku lenjan je g jemput dorg kt pintu 3...

tolak nenek atas weelchair tuh..

sesampai jek kat kete...ade plak polis!! bangsat!!

mereka ni main cilake ni..

-ayat mereka semua mengelirukan,kalau nk, ckap straight,aku pn malas nk lama2 kat situ -


afta setel mende jadah tu,,,

pn terus la gerak ke perak..

go on trough LATAR,kuar kuala selangor then up to teluk intan then lumut..

hujan ya rabbi...

hampir2 jadi bnda tak elok...tp nasib baik boleh handle lg..fuhhh


kt perak so keje aku...tido je... cuti woi..... xkn nk g tebas rumpot...

aku cuti ,nk rehat..rehat memanjang..

nasib xda yg kirim bukan2...malas tol nk mencarik...

so mkn tdo,mkn tdo...

smpai la senin....

get ready nk balik sumer da....

berbekal ikan terubuk masin n kek lapis serawak

aku balik ke KL....

ade mende nk citer ni..tp nnt ak up entry len..kasi spesifik sikit..kahkahkah...

aku baur sampai ni...terus menaip...

kera rasuk niyang rapik gamaknyer....hahahha

gua nk mandi..busukkk...!!

No comments: