Saturday, February 4, 2012

- tangan menulis di awan -



tajuk sungguh enak ye x? kehkehkeh... kome tertipu..entry ni xbrape nk enak pn..

nk enak,sila pergi KFC atau Mekdi atau pegi tdo...

point gua kt sini gua nk up ttg "impian yg hampir terlaksana"

aku nk yg hampir je...dah jd ke,belom ke,yg xda impian ke,lantak pi la kome..

kehkehkeh...

aku?

yg hampir ye...??

emm...hampir...

hampir...

hampir...

hampir ...

ah bab nk refresh semula ni yg hidup segan mati xmau ni....halamka sunggoh...

tapi...ada la satu....

impian tu lama dah aku pasang...sejak sekolah tadika lagi,sejak reti mengeja lagi...

impian aku nk memancing laut dalam...

lu gelak?? kuang ajo sungguh...

korg pe tau...

sejak kecik aku tgok aksesori memancing bapak aku...

kaw kaw wa cakap sama lu...

pastu tgok bapak wa bawak balik siakap 20kilo,pari besor dulang...

gua "high" err..mean teruja bukan "high" isap dadah...

gua hampir capai impian tu...

bulan 12 lepas..gua g mancing dgn sek sek tepat kijo....

bajet 2 hari satu malam atas laut kt lautan lepas yg konon leh tgok jerung allu bawah bot..

tapi hanya kt tepi kelong dan selat antara Klang dan Pulau Ketam...

tu pn dok tenggek kt kapal besor yg tersadai tuh...

ok la tu..hampir kan...hampir...kahkahkah...

gua minat mancing ni...

dari mancing ikan gapi sampai la mancing ayam jiran...

ayam jiran??!! hahahahaha... *ekceli ayam tu mkn mata kail aku yg ada umpan cengkerik.so ayam tu bodoh. hahaha

so tu je la entry ak mlm ni... nk smbg meroyan next time la ye... ada le mende merepek2 lagi.. at least ak blogging ni ak "follow" blog org len. so bila dah follow xlah di kata sebagai "stalking" . . kahkahkah

cb...bila gua nk smpi level ni...??

No comments: