Monday, November 26, 2012

- rindu aku -

salam semua,

hye,dah tgh malam dah ni. tak penat ke baru balik tgok bola td.??

agak la, tp tgn gatal.

dan rindu.

kaorang tau kan kalau ak dah mula menaip semula sbb ape.

well,bkn sbb itu.kahkahkah.

1st . . . dlm sebulan ni, byk bnda dah ak lalui. mcm2 tu korg paham la sndri kan. tp byk y bg kesan bila ak dah terima akibatnya. well,dah terhantuk baru tengadah *tanya maksud tengadah,aku terajang. tapi,ini lah manusia, inilah aku, tak semua perkara aku sempurna. aku insan biasa. aku bukan dapat melihat terus ke dalam hati manusia lain. itu khurafat kalau ada yg percaya, baik g taubat.

2nd. . . ada jugak perkara y kdg ak rasa mcm ak perlu ubah ,buang,kurangkan, tinggalkan. perlu ke korbankan sesuatu utk sesuatu yg lain. jika ia baik utk kita,mungkin boleh. *org hisap rokok terasa x??pegi mati,ak tak hisap rokok. then,ak perasan,ak mudah terasa sejak kebelakangan ini,walupn ak dpt tangkap *bukan sbb dia mencuri, ak dpt tangkap yg manusia tu tak maksudkan pn.

3rd. . .  ak keliru dgn diri aku dan ape y terjadi.

4th . . . aku bkn jenis ape yang kau fikir itu. tp ak terima jika itu kata mu.

5th . . . ak tau,tulisan aku teruk,bkn level2 pro, tp ak xtau kt mana nk salurkan perasaan aku. tu je.


well...ape pn,welkam ke blogspot kepada diri aku. dan aku akan sambung novel bersiri tu eh..orait..chaww....

No comments: