There was an error in this gadget

Monday, June 28, 2010

- konflik dua perkara -

pernahkah anda berada di dalam konflik.??

xkesah la..konflik rumahtangga ke,konflik sesama rakan ke,konflik dlm ape2 la pn..

payah kn... sakit kepala berdenyut2 smpai dgr bunyik cicak pn nk mengamok kn..

haha..mcm tu la ak rasa.. nk mengamok tu bila2 masa pn ada rasa gak.. naseb baek ak bkn mamat kt bwh ni.





ssh nk wat sesuatu piihan

keliru....

gangguan pihak luar...

xdpt berfikir dgn waras...

ape lg ar..





kdg2 ada je pilihan kita kena wat. ada bknnyer xda.. nk pilih yg mana tu yg ssh..

agak2 klu pilihan tu mcm gmbr kt atas cmnr? kalu rasa hebat g la terbang..

tp nmpk sgt ko menipu..manusia xleh terbang kecuali dia g KLIA bli tiket nek MAS airlines then bru dia terbang.

ak kna wat kaputusan jugak nnt. selamat berjaya kepada aku..haih..

ni ak ckp bdasarkan diri aku,bkn sape2 la kt luar tu.. so xpyh nk sentap xpyh nk amek kata pujangga ak,sbb tu bkn ayat aku pn dan ni blog aku,suka ati ak nk carot ape.

tgok xsemena2..

nk men boling la...

ak da gian..

azar siot la dok tarok gmbr dia mkn satay tuh.. ak xpuah ati tol..

xper2..bella..ko tgok la geng rombau ko tu...hampeh..

bella..nk jmpa mirae ko jgn la mintak rasuah satay lak ae...haha..cekelat ok la..haha

bg ko ni jer...


2 comments:

Bella said...

satay yer?? erk. aku xmkn sgt la satay. xmkn byk. huhu

Muhammad Firdaus Hamsani said...

ko xmkn byk?? ada kah itoo satu propaganda??hahaha..