Thursday, February 10, 2011

- pissed on u -

lama kn x mengupdate natang jadah ni..

yela..xda bnda sgt nk citer...

ada pn ak blik kg...

banjir.....bla bla bla...

lepak dgn dak2 kg...

yela...dah xslalu jmpa...

hangout xhengat dunia....



fuhh....ptg ni nyer citer....


g jog men futsal belaka..

gua men futsal bkn emo..

gua serius...

gua xleh blah or men mcm pondan...

gua rasa nk rembat je...

lantak p la...

ak pn kdg2 wat silap...

ak tau...tp ak terima teguran org len...

tu nk improve..

ni da la men main2...

org ckp skit nk mlenting..

gua libas keting lu nakk!!!

lahabau lah....

gua panas sgt men cmni....

kalu nk emo pn ko dribble smpi dpn gol xper gak....score...

ni lu emo..lu rembat mcm babi...xtentu hala...lu babi ke??

babi la lu.....

tgk lah pasni....

gua camkn dua tiga org yg men cam babi.....gua malas tegur lu...

mamp sama lu lah.....

kalu kna rembat dgn gua...

toksah ckp byk...

try la rembat balik..tu pn klu dpt....

men rembat kaki....gua libas kaki lu gak....

ape susah....



I'M PISSED oFF....

fak of...

No comments: