There was an error in this gadget

Wednesday, March 9, 2011

- luka seribu rindu -

ahaha...

suke kan...jiwang2...

layan seh fotograf.. ( al-fatihah utk arwah Shamrin )

smbung blik..ok....

tibe2 lak kn tersuke lagu neh...

melalak je kt mana ada...

"api dah menjadi bara......"
"bara menjadi debu."

ala2 mcm nasi dah menjadi bubur lah...

so ape yg dah kau buat selalu akan ada akibatnya or dlm erti laen ada hasilnya..

dan bilamana dau dah buat mende tu,xde nyer leh patah balik...

terlajak perahu boleh di undur,terlajak kereta masuk gear reverse..

terlajak perbuatan,menyesal selamanya..

tp kalau yg kau buat tu bermanfaat pada kau.. it will be so good ....

so dah la..

ak pn xda nk ungkit2 sbb nnt lagi sakit ati..

rindu mmg ada..

syg pn sama..

tp pada apa? pada siapa? bila saja? dimana?

penuh persoalan dari jawapan..

so ak bukan dak2 SPM atau PMR nk jwb2 soklan tu...

pikir2 rasa dah nk sakit ubun2 kpala ni pikir..

conclusion...??


"wat ape nk peduli org yg xpedulikan kau" - thanx to the person that quote this..

"bunga bkn sekuntum,kt Jln Chow Kit melambak2 aci india jual bunga tu,beli je la.." hahaha

"bila xcari,nnt dia mari" haha...

okeh..dah tu jek..

hangin aku...

No comments: