Sunday, March 13, 2011

- new leaf -

ai..lama xda kt cni..

ak rasa ak dah berubah..

tidak lagi mengejar bayang2 sendiri...

tau...kalau aku mengejar bayang2 sndiri lagi,aku kerugian masa...

banyak benda lain ak leh wat dgn masa ak tu...banyak sgt...

tp tu lah....dulu leka... sibuk carik bnda yg xda...

dah pergi tu biarlah pergi...

belajar melepaskannya pergi...

kalau dia dtg lagi,mmg dia utk aku...

kalau xda...bkn la tu...

bkn ak pegang jodoh tu....bkn aku tentukan jodoh ak...

mmg dah ada seseorang utk aku...

tp mgkn bkn dia...bkn...

chemistry dah ada,tp bkn...

so,hampir dua bulan ak hidup sndiri,dgn kwn2.,famly..

oh ya...futsal..

em..dah dekat..19hb ni....mggu ni last..utk training...

mcm2 ak blajar dah...

ak ok dari segi teknik dan skill..

at least basic ak ada la...advantage ak laju,ada skill,leh dribble...baguslah tu...

tp mslah ak ni...kdg2 emo terlajak...leh wat gado dak la....

bermain dgn emosi...penat kta azim...

main dgn tenang....mmg org saiko...tp ko wat bodo la...

kn pnt wat keje byk2..nk kontrol marah,nk fikir taktikal lg...

pnt weh....

org yg saiko tu lantakla....nnt pnt dia diam la...

xpn rembas sedas dua...senyap pstu.....

ak kena blajar kontrol marah,emosi aku....

bkn je dlm game bola..dlm kehidupan seharian...

ak dah buat...dah..berjaya.....

ak mmg leh kontrol....

ak perlukan motivator.....utk ak terus mcm tu....

dulu "si dia" la jd motivator ak..

dgn dia ak blajar than marah...ak bkn nk tipu la...ak blajar rasa jeles tu,mrah sume....

smpai dia pn pelik,ak xmarah ke...

ak marah. tp klu a mrah ape ak dpt??

ak dpt penat,then emosi terganggu....pastu nnt gadoh2... kn.??

so,ak dah wat..n ak perlu wat lg utk game nnt....

anger management.....

k la...

ak bosan ni..smbg men PS2...


No comments: