Thursday, May 12, 2011

- ibuku guruku -

salam

ye...tajuk tu khas utk ibuku...

beliau bernama Roziati bt Othman...

beliau ialah manusia terbaik dalam hidupku...

mendidik aku setiap masa...

yup setiap masa...

dialah ibu yg mendidik aku d rumah....

dialah guru yang mendidik aku di sekolah....

kerana dia adalah seorang guru..... sejak aku lahir smpi ak da besor gabak ni, guru jawatannya..

mengajar tnpa mengenal jerih peritnya...

pangorbanannya amat besar...jika nk digantikan dgn nyawaku pn xcukop nk ganti jasanya pdku...

Ya Allah....

sungguh bertuah aku...

ada org ibu mereka hanya di rumah....

aku ada dimana je.. dirumah,,sekolah...

kira aku ni terjaga la....

sikit2 ibuu..... ibuuu.... buu....

yela...insan mana xda wat salah.....tp pd aku.ibu aku seorang yg perfect....perfect....

aku je byk wat salah....

sakitkn ati dia...

dia marah bkn benci tp sebab syg....

ye...syg yang amat sgt...

ak bangga ada ibu spertinya.....bangga....

bu....kalau along banyak wat salah,along mintak maaf ye.....

along syg ibu sgt2......

bila ibu tido,along slalu tgok muke ibu....sejukk hati along bu...

bila ibu penat,along nk picit2 kaki ibu....

bila ibu marah, along nk je peluk ibu mintak maaf....

along bangga jd anak ibu....

macam2 along nk watkn utk ibu...

tp along blom mampu....

along balik kg tiap bulan nk mkn masakan ibu.....

ibu tau kn along suke ibu masak....

ibu ajar along masak.....nk masak sndri sbb nnt rindu msakan ibu,along leh msak..tp xsama mcm ibu masak...


bu...sempena hari ibu dan hari guru ni...

along nk ucap

Selamat Hari Ibu dan Hari Guru.....

dulu slalu along bagi dua hadiah skali....

hehe....

along sygkn ibu.... =)


No comments: