Monday, January 17, 2011

- malam minggu muda mudi -

okay lah... okay.... cerita ttg weekend ak...

xda ape sgt..aktiviti org bujang...biasa la...

aku? i choose "jalam jalam cari makang" (kombinasi ganu n klate)

ok..tmpt ak g.. ----> MELAKA BANDARAYA MAJU..maju woo...


Pagi2 da bgn melayan kapale hotak snoneng..

masuk kete berbekal myk dah isi mlm td...

shoot g melaka...yaw...

tension2.....

xnk citer pasal org dah..citer pasal aku jek...faham... AKU...

amik membe then g la MP (Mahkota Perit),then Pahlawan Mall..

pastu dok ngidam nk naek beca...giler ah..beca da mcm karaoke bergerak..suspek lahh...

pastu pastu....wahh....

ke Jonker Walk...ceh..ak ingt gempak mana..sejibik Petaling Street...cume kt sini xda lgsg bangla....haha

pastu melayan jammed....Cim-Mark tol....

ak ingt KL je jammed..cni pn.. ayong...i believe u now..hahah


dahtu...alkisahnyer...

akibat dr lewat,xbawak kd matrix,dgn menjeng...hahha

tidurlah aku kt rumah pakcik n makcik sporting neh...

mana ntah ak follow jek...area Kuala Linggi...

tmpt ni ak suke 1...PANTAI!!!!!!!!!!!!!!!!!

tp kan..sbb ak tiada membawa spare baju melainkan spare tire...

so..ak memilih utk membantu pakcik2 d sana membetulkan perahu...gam perahu...

pastu kena bebel.. "kau jgn lah hisap dadah...xsmapi 30 da mampos."

ok ....ayat cun...

pastu dgr ada makcik sembang.."ntah pukol brape baliknyer tu,mau tau dek aku, aku terajang je muke dia smpai terduduk kt dinding tu"

ok makcik...kasar ok..hahaha

bdk2 menjeng ni dok sebok main air..ak kena bebel+gam perahu....

syok gak melayan pakcik nih bersembang... ala2 parlimen kedai kopi..tp cume ni kt bengkel perahu...hahaha

pantai dia best lah...suke...

lenkali nk g lagi...

kepada yg terlibat dlm aktiviti yg xdiduga ni..time kasih...ak enjoy...haha.

ni lah ape aku da amik...





No comments: