There was an error in this gadget

Wednesday, March 14, 2012

- jam 0128 a.m. -

awal lagi hari ni..

jgnkan ayam. kuman pun xbgn tido lagi...

aku td ptg dah tertido pas magrib tu payah nk lelap.

henset dah xberdering dah,aku xmau kacau kenikmatan tido org...

xpe aku faham..

dan tatkala ni la jugak terkenang2 citer2 dulu...

kisah silam...

kenangan...

memori....


"....Kenangan manis kau dan aku
Takkan terhapus
Duri ranjau dalam bercinta
Lumrah dunia ......."





ah abam jamal ni...time2 ni lah nk dtg bawak background muzik.....pffftt


xdelah... perkara dah lepas tu sudahla... yg baik jdkn kenangan,yg xbaik jadikan pengajaran.... ( mcm xbetol je) hahaha


No comments: