There was an error in this gadget

Monday, March 5, 2012

- suratku untukmu -

hai,

ape khabar? sihat? harapnya sihat sejahtera la di sane ye dak. kami kt sini sihat je. kami tau kamu rindukan kami,kami pn begitu juga. maaf lah kami tak selalu contact kamu,sejak kebelakangan ni kami agak bizi dgn kerja ni. kami bukan lupa kt kamu,kami ingat je tapi kami kena setelkan hal keje kami ni dulu. minta maaf ye bebanyak. kami tau kami ni kadang2 tak de bila kamu perlukan kami. yela,kami ni jauh sikit dari kamu. bole je kami dtg teman kamu,kami takde masalah,kami pun suka bila ada dgn kamu. kami rasa teruk bila tau kami xdapat ada dgn kamu bila kamu perlu seseorang utk tlg kamu atau dgr luahan kamu. serius,kami ni pn sensitif orangnya. kami tau kami ni kadang2 sucks dalam pujuk2 org,dgr2 luahan org ni,tapi kami boleh cuba,at least kami cuba dari kami xbuat,sedikit sebanyak tu da tunjuk kami amik berat pasal kamu. ikhlas? ikhlas la,kalau kt dahi ni leh taruk signboard yg tunjuk kami ikhlas,lama dah kami pasang tau.haha. xdalah.kami faham,kdg2 org xnmpk kebaikan org len tu,ape yg org len tu cakap,kdg2 gak susah nk pecaya org len tu tp smua terletak pada hati masing2,ape yg diniatkan atas perkara yg nk buat tu,buat utk ape tujuannya. so kalau betol niat dan tujuan,baiklah jadinya. so skrg ape citer? keje mcm teruk je. biasa la. mana ada keje senang dlm dunia ni. tido? tido pn payah,kalau x,xdanya kuar penyakit imsomnia tu.hehe. sabar je la. keje ni byk dugaan,banyak tekanan. xsempat makan,xsempat tido,keje mcm kuli batak,keje mcm pencacai,keje kena tipu dgn org len..stended la.. kalau kamu tau kamu keje tu ikhlas,baiklah balasannya nnt. gaji nnt blanje mkn coolblog ye..kami nk strawberi milkshake. haha. lama gak kita xjumpa, hehe.. lama.. xpe2 nnt kita kuar lagi yek. ok lah..smpi sini dulu lah ye. kang kami tulis lagi surat ye. lenguh gak lama tak menulis ni. hehe.

PECAH KACA PECAH GELAS,
SUDAH BACA HARAP BALAS.

teman kamu,

MFH

2 comments:

aleen aiden said...

kah3! ini reply ke surat gwa tu ke? ah siotnyeww siap ada kesinambungan dari entry wa..kah3. sengal!

naisss naissss.. heh

Muhammad Firdaus Hamsani said...

kahkahkah....bukan2... wa banyak surat ni tp budak posto gwa cuti..banyak x up kt entry lg... cilakak punyer posto..haha