There was an error in this gadget

Thursday, March 14, 2013

-superb comeback-

ehem..

ini comeback lg power dari aleen. aleen tu dok nk citer berat dia naik 5 kilo lah,seluar berubah2 lah,kejap kecik,kejap bulat,kejap longjong *longjong???mcm mahjong??  .

adei...ish..

nk kabor mende pn ape je. rasa nk menulis ni kdg2 mcm hujan dan awan mendung, dari jauh dah nmpak gelap kelam mendung tu, tp sbnrnya xhujan pun kt tmpt kita tu. kt tmpt len mungkin la.

hujan ye..

tempat mana tak ditimpa hujan. nk kabor dok dalam rumah, rumah tu xkena hujan? haha

ya..well.. pakai baju hujan, dok bawah jejantas, dok bawah jembatan. *again JEMBATAN???

hehe. . .

do not deny things that you can't.

macam nk tanam pokok ubi la. . .

org kabor , nk tanam tu, cucuk terbalik. nnt senang. ubi dia siap2 tumbuh kt luar. hahaha. memang tak ar kan.


hilang mutu gaya dan keunggulan bila lama tak kemari.

ah..aku tau sgt korg pikir ape bila aku kesini. takyah pikior gitu.

suke la ak nk dtg ke tak. aku bukan maria elena yg nk kena tunjuk hari2 aku pakai tudung mcm mana pn.

aku ni pe ke bende je yg org nk tgok.

kalau kabor ke org aku keje mende pn org tak tahu.

siap tanya ade ke keje cam aku tu.... =_="

raito....

tak mau panjang2..

bila2 malam nnt aku up cerita hantu haa..



p/s :   dari Pakar Diari Hati - “Bila seseorang sudah BERUBAH kearah KEBAIKAN, Jangan di UNGKIT kisah silamnya.. Kita tidak pernah tahu betapa SUSAHNYA dia cuba MELUPAKAN kisah silamnya itu.”

No comments: