There was an error in this gadget

Tuesday, July 10, 2012

- berundur!!! -

bukannya pengecut apabila kita berundur

semasa perang pun kadang kala kita perlu berundur

berundur bukan sebab kita rasa kita tak mampu untuk maju kehadapan

tetapi berundur untuk menarik sedikit nafas

berundur untuk mendapatkan momentum kehadapan

umpama lastik , ''if u know what i mean"


berundur kerana memberi ruang dan peluang kepada diri sendiri

mengenal pasti semula apa yg ada di hadapan

agar bila momentum untuk bergerak kehadapan sudah ditemui

kita lebih bersedia dan berjaga-jaga


jadi walau apa pun berlaku

jika kamu perlu berundur, lakukanlah

cuma pastikan selepas itu kamu maju terus ke hadapan

InsyaAllah,yg sentiasa menjadi getah peregang lastik kamu itu adalah sikap tidak mudah putus asa dan doa kepada Allah S.W.T

wish me the best and i will always wish yours.

halaaa....

p/s:banyak sgt maen angry birds =.='

nah....amikkaw!!

5 comments:

budoxesquire said...

mse kecik minat main lastik burung~

Muhammad Firdaus Hamsani said...

aku minat lastik org..macam mana??

eyqa amin said...

mcm main archery lak jgk...

kdg2 org xfaham kenapa tingkah kita begitu dan begini...baik xtaw..yg dyeurg tw....buruk/-ve je..
tabahlaa

sudipVSsenduk said...

suka reverse parking, nnti senang nak keluar :)

Muhammad Firdaus Hamsani said...

eyqa : masih bertabah di sini insyaAllah

sVSs : setuju.reverse parking jimat minyak.